سودا.سلنا. نیروانا.آریانا.آریانا فکرمیکردم پسره ولی دختره قشنگه این اسما مورد پسند من هست😍
چن روز دگ خواهرزادم دنیامیاد اسمشو میزارن کایرا...دیانا وماهلین هم خوبن
خودم اسم سلین خیلی دوس دارم ، دلانا و دلارا هم جدید و قشنگه، اسم دوقلوهای خواهرم نیلا و نیکا هم قشنگن ،
تابان
ماندگار
پناه آنیل
تنها اسم دختری ک از 5سال پیش تاحالا بنظرم قشنگه گلساست فقط بخاطر این اسم دوس داشتم دختردار بشم ک قسمت نشد ازبس تلفظش قشنگه برام😁
اوینار
نیلماه،لئا،همراز،ماهسو،هایلین،ماهلین،ستیا
اسم دخترمم هانیسا
بنظرم اسمایی که اخرش آ داره خیییلی زیلد شدن. البته زیبا و قشنگن
هلنا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.