اسم دخترونه پیشنهاد بدید جدید و قشنگ ممنون دوستان

۱۱ پاسخ

سودا.سلنا. نیروانا.آریانا.آریانا فکرمیکردم پسره ولی دختره قشنگه این اسما مورد پسند من هست😍

چن روز دگ خواهرزادم دنیامیاد اسمشو میزارن کایرا...دیانا وماهلین هم خوبن

خودم اسم سلین خیلی دوس دارم ، دلانا و دلارا هم جدید و قشنگه، اسم دوقلوهای خواهرم نیلا و نیکا هم قشنگن ،

تابان

ماندگار

پناه آنیل

تنها اسم دختری ک از 5سال پیش تاحالا بنظرم قشنگه گلساست فقط بخاطر این اسم دوس داشتم دختردار بشم ک قسمت نشد ازبس تلفظش قشنگه برام😁

اوینار

نیلماه،لئا،همراز،ماهسو،هایلین،ماهلین،ستیا
اسم دخترمم هانیسا

بنظرم اسمایی که اخرش آ داره خیییلی زیلد شدن. البته زیبا و قشنگن

هلنا

سوال های مرتبط

مامان Hirad مامان Hirad ۵ سالگی