۱۳ پاسخ

1سال و ۹ماهگی

روانشناس و دندون پزشک میگن حداکثر ۱۴ ماه
سنتی ۲ سال 😁

من سه روزه قطع کردم شیر خشکش رو
شیشه شیر و پستونکم ترکش دادم
دیگه فقط شیر پاستوریزه میخوره تو قمقمه ش

احتمالا تا دو سال

دخترم وابسته بود یک سال و 9 ماهش بود گرفتم، پسرم وابسته نیس اگه همینجوری باشه نزدیک دو سال اگه ببینم داره وابسته میشه مث دخترم

یک‌سال و نیم

بعداز واکسن ۱۸ماهگی میگیرم

معمولا بین یک و نیم سال تا دو سال
من چون دخترم زیاد وابسته به شیر و اذیتم می‌کنه میخام یک و نیم سالگی بگیرم از شیر وگرنه دوس داشتم تا دو سالگی نگیرم

دو سال

یک سال و نیم

دو سالگی

دو سالگی تمام

بهترین زمان میگن 1 و 10 ماهگی هست

سوال های مرتبط

مامان آراد ودلارا🧒🏻 مامان آراد ودلارا🧒🏻 ۱۴ ماهگی