سلام مامانا بچه هاتون رو کی از پوشک گرفتین؟؟

۳ پاسخ

هر وقت خودش آمادگی شو داشت بعد از دو سالگی .

پسرم رو دو سالگی ب بعد
چون شیر میخورد نمی‌تونستم از پوشک بگیرم . بعد ک از شیر قطع کردم بهش یاد دادم

من پسر بزرگمو دو سالگی گرفتم این پسرمم میخوام همون دو سالگی بگیرم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی