خانما کیا شیرشونو میدوشن و هنوز کم نشده ؟

۴ پاسخ

بعد از ی مدتی کم میشه..چون باشیردوش کامل سینه خالی نمیشه ولی بچه میخوره کامل خالی و پر میشه..من برا پسرم تا ۴ ماهگی دوشیدم شیرم داشت کم میشد ک سینمو گرفت

من ک دوشیدم خداروشکر نه کم شد نه خشک شد فقط مایعات زیاد بخور غذاهای مقوی بخور حتما نزار خشک بشه

متعادله

من با شیر دوش دوشیدم خیلیییی کم شد بعدس که دخترم شیر خشک و نخورد دوباره شیر خودمو بیشتر دادم زیاد شد

سوال های مرتبط

مامان تُپُلِ باباش مامان تُپُلِ باباش ۹ ماهگی