دکتر به من واسه اسهال داد گفت ۲ماه بیدی خوبه بیشتر نباید بدی
ی دوره دادم عااااالیه
دکتر برا اسهال پشرم نوشته بودش
خیلی خوب بود اره ولی الان که تموم شده دیگه انگار ماهلینم اشتهاش تموم شد🥴
نه والا اصلا
اره من بچم ن شیر میخورد ن غذا
استفاده کردم آروم آروم خورد
اصلا
دو روز اول دادم اشتهاش خوب بود كه دندون اين وسط پريد يه هفتس هيچي نميخوره با اينكه زينكم ميخوره نميدونم كي قراره خوب بشه
خیلی خوبه
خوبه واقعا منم میخوره👍
بد نیست
خیلی خوبه
اره خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.