۸ پاسخ

کلی شیشه شیر گرون خریدم فقط با بیبی لند ۱۵۰ تومنی شیر میخوره ظلم نیست آخه 😭😅

من اونت گرفتم آنقدر سخت میاد بچه هلاک میشد خوابش می‌برد بیبی لند عالیه😂

مال منم موند رو دستم پسرم نخورد بی بی لند ۲۰۰ هزار تومنی رو خورد 😂

منم واسه دخترم دکتربراونز گرفتم باقیمت بالا بعددخترم ازبیبی لندخوشش اومد 🤭

🔺 دنیای هوش و سرگرمی 🔺

اجازه بدید فرزندانتون یک قدم از همه جلوتر باشن....
یک مجموعه برای تقویت هوش و خلاقیت کودک ( انواع بازی های فکری، کتاب و...)
علاوه بر اون، پازل های 1000 و 2000 تیکه، بازی های فکری و کتاب برای بزرگسالان رو هم اینجا میشه پیدا کرد.
آدرس تحویل حضوری: نیشابور، میدان بی بی شطیطه، مقابل شایسته 11، کافی‌نت و خدمات اینترنتی دلتا

لینک کانال جهت سفارش آنلاین محصولات  :
@kudakkhalagh20
آیدی بنده : @Ocean2812

غصه نخور خواهر
من شیشه شیر بی بی سیل پاستیلیا خریدم نزدیک ٣تومن بعد یه مدت اعتصاب کرد شیشه شیر و پستونک بی بی لند گرفتم اصلا با زبون پرتش میداد
شیشه شیر اونت با پستونک اونت خریدم خوب بود به نسبت بهتر میگرفتش
کم کم باز بدقلق داشت میشد الان چند روز پیش مجدد شیشه شیر طرح اونت پیرکس کوچولویی گرفتم با پستونک شب و روز هی اور شی الان فعلا تا یه مدت خوبه
فقط ببینم تا کی دوام میاره😂
فک نکنم هیچ بچه ای مثل بچه من بدقلق باشه

اره پسر منم شیشه شیر بی بی لند گرفت

پسر منمم همینهههه😐😂
گرونترین‌ شیشه شیر براش خریدم
ولی اون فقط بیبی کر ۱۵۰ تومنی رو دوس داره😭🤣

سوال های مرتبط