اسپری برن
سلام عزیزم پسر من آلرژی داره و این علائم رو تجربه کرده و میکنه ...بخاطر آب و هوا و تغییر فصل اتفاق میوفته...جای نگرانی ندارند..میتونی یه قاشق شربت نئوتادین بدی و روزی دو سه بار براش اسپری سدیم کلراید توی بینیش استفاده کنی هم گرفتگی رو برطرف میکنه هم چون نمکی هست اجازه رشد و پیشرفت ویروس سرماخوردگی رو نمیده و به راحتی با همین ااسپری میتونی از سرماخوردگیش جلوگیری کنی اگه شک داری مریض شده....شربت نئوتادین هم مثل سیتریزین ضد حساسیت و برای آارژی هست فقط تخصصی تر هست
شربت سیتریزین یا نعوتادین بده
شربت سیتریزین بده حساسیته ..منم همینطور میشم دوتا قرص ضدحساسیت میخورم خوب میشم
شب ها موقع خواب به تنفسش دقت کن ببین گرفتگی بینی نداره راحت نفس میکشه . این جور بچه ها در بدنشان غلبه طبع خشکی دارند . باید ادویه ، گوجه فرنگی خام ، کاکائو. خوراکی های حاوی نگهدارنده ، بستنی را از لیست غذاهای حذف کن . بدنش کم کم به تعادل مزاجی میرسه و علایم کمتر و کمتر میشوند . . این افراد نمی توانند باد را تحمل کنند جون خشکی در بدنشان زیاد میشود .و این علایم را نشان میدهد
اولا ک توی باد و سرما اصلا نبرش بیرون و لباس تنش کن حتما
دوم اینکه اگه الرژی داره حتما براش ماسک بزن تا گرده و گرد و خاک اذیتش نکنه.بعدم ببرش حتما پیش ی متخصص اطفال یا الرژی خوب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.