چون فعالیتشون زیاده آب بدنشون کم میشه خب طبیعیه زیاد آب خوردن
آب که خوبه
پسرمنم زیادآب میخوره بعضی وقتا لیوانو ازش میگیرم میزارم اونور
وا نه خب خوبه ک اب هیچ مشکلی نداره انقد گیر. ندیم به بچه ها همش دلواپسیم ک دوراز جون مشکل دارن
اینو بخون
اتفاقا اب بخوره خوب دیگه
بچه ها همینن همه
پسر منم زیاد آب میخوره جدیدا اینجوری شده فک کنم طبیعیه
بچه های منم زیاد آب میخورن.. نه دکتر چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.