بچه هام زیاد اب میخورن بنظرتون چرا ؟؟ببرم دکتر؟؟

۷ پاسخ

چون فعالیتشون زیاده آب بدنشون کم میشه خب طبیعیه زیاد آب خوردن

آب که خوبه
پسرمنم زیادآب میخوره بعضی وقتا لیوانو ازش میگیرم میزارم اونور

وا نه خب خوبه ک اب هیچ مشکلی نداره انقد گیر. ندیم به بچه ها همش دلواپسیم ک دوراز جون مشکل دارن

اینو بخون

تصویر

اتفاقا اب بخوره خوب دیگه
بچه ها همینن همه

پسر منم زیاد آب میخوره جدیدا اینجوری شده فک کنم طبیعیه

بچه های منم زیاد آب میخورن.. نه دکتر چرا

سوال های مرتبط

مامان ❤️بچهام ❤️ مامان ❤️بچهام ❤️ ۱ سالگی