مامانا میگم بچهاتون زیاد اب میخورن

۴ پاسخ

بچه های منم زیاد آب میخورن ..خوبه که

بچه من تنش نباشه بزور اب میخوره که بعدش اب بازی کنه سرویسم کردهههه😭

اره معمولا

عادی میخوره
خودش میگ‌اب اون موقع منم بهش میدم
در روز پنج بار میخوره

سوال های مرتبط

مامان فندوق كوچولو مامان فندوق كوچولو ۲ سالگی