۲ پاسخ

درستش يك قطره دو قطره هست
بر اساس توانايي مكيدن نوزاد انتخاب ميشه
١ تا ٦ يك قطره
٦ تا ١٢ دو قطره ١٢ به بعد بر اساس ميلشون ٣ و ٤ قطره
براي نوزاد تازه به دنيا اومده يك قطره ميگيرن چون بايد تلاش كنه ميك بزنه تا فكش سفت بشه اگر چند قطره بگيرين تلاشي نميكني و فكش خوب شكل نميگيره

منم بلد نیستم
تازه هم شنیدم راجب سوراخاش😁

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۷ ماهگی
مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی