۵ پاسخ

بخام ب پهلو هم بزارم نمیمونه خودش صاف میشه

طاق باز

چرا من ی جا خوندم ک میگن بهترین حالت طاق باز فقط باد گلو گرفته بشه

قطعا پهلو

ب پهلو میترسم بالا بیاره خفه بشه

سوال های مرتبط