من ۲ ماهه میشم
من یه بار بهمن شدم دیگه نشدم استرس حاملگی اولش کنار چندبار تست زدم الان نگران یائسگی شدم آخه یائسگی زود رس تو اقوام زیاد دار یم😥😥😥
من تا ۱ سال و ۴ ماه و ۲۶ روزگی دخترم پریود نشدم
منم از ۱۴ماهگی دخترم شدم
من یه ماهه که شدم
من تا ۹ ماهگی دخترم نشدم
من سه ماهه میشم .
خاله م میگفت بعضیا تا دوسالگی شیر بدن نمیشن
من..
تازه دوماهه شروع شده
منم بعد یک سالو چهار ماه شدم
من ۴ماه بعد شدم
گفتم تا ۱۸ ماهگی پسری اگه نشم میرم دکتر دیگ
من هنوز نشدم 😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.