وقتی توی شکمت بود گرمی زیاد خوردی الان بچه ات اینجوری شده جای نگرانی نیست خوب میشه
دختر عموی منم وقتی بدنیا اومد گونه هاش همش اینجوری بود از شدت گرمی
خیلی گرمش نکنییییییی زردیییی میارهه
ببرمش دکتر تا پماد بده خوب بشه
اگ شیر خشکیه شیرش عوض کن لباس کم بپوشون اگه شیر خودت میخوره گرمی نخور کنتر بپوشون کلاه نزار عرق نکنه
عزیزم دخترتو بردی دکتر حس میکنم زردی داره
عزیززززززم بچم فداش بشم من🥲گرمیانه نخور بهتر میشه قطعا
زیاد نپوشنش
از گرما شده
خودتم گرمی خوردی
گرمی خوردی فک کنم از اون شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.