۸ پاسخ

تو بارداری ک میگن پاستوریزه بخورید فقط🤔

تا هروقت خراب بشه🤣🤣

معمولا سه چهارروز
ولی خب بذار رو حرارت اگه بریده بریده نشد سالمه دیگه

تا سه روز

بزار فریزر خراب نمیشه

تا ۳ الی ۴ روز قابل استفاده است به بعد مزه میگردونه

من بعد 3 روز نمیخورم

ی هفته

سوال های مرتبط