۷ پاسخ

من زایمان دومم اینقد استراحت نکردم و نشستم بخیه هام باز شد با آیینه دیدم کامل مشخص بود دوتاش بازه
دکتر نرفتم از ترس بخیه خودش خوب شد خب ببخشید توی تنگی و گشادی واژن هم اثر نکرد ولی خب سوزش داشت تا کامل خوب شر

منم سر پسرم باز شده بود.. ولی خب قشنگ میشستم ترمیم کننده میزدم به نشستنم دقت میکردم.. خداروشکر خودش جپش خورد ومشکلی پیش نیومد

برا من یکیش باز شد گف خودش گوشت میارع پر میشه گفتم گوشت اضافع نیاره؟ گف نه عینع روز اول میشع حتی ردش هم نمیمونه
همونحورم شد

من دردم میکنن. خیلی زیاد

از کجا فهمید باز شدی منم همش حس می‌کنم باز شدم میترسمم برم بهم بگن باز شدی

اگه.طبیعی باشی فقط لایه بالا باز شده باشه میری دکتر بهت ترمیم کننده و یه سری دارو و یه سری مراقبت انجام میدی خوب میشه

*خوب

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری