۳ پاسخ

آره عزیزم من رفتم از دوباره بخیه زدم

عزیزم برای بنده هم‌ باز شده رفتم دکتر اسپره نیواشا دادن دیگه بخیه نزدن ولی خب خیلییییی اذیتم میسوزه الان ۲۰ روزه ولی خوب نشده

باز نمیکنن خود بخود خوب ک شدن میوفتن

سوال های مرتبط