۳ پاسخ

والا من یک ماه گذشته بخیه هامو کج زدن همون دوتا آخری خونریزی دارن با اینکه معاینه شده بودم و گفته بودن جوش خورده حالا میترسم باز شده باشن باید فردا برم دکتر

کسی که بخیه میزنه اگر بلد باشه، خوب جمعش میکنه نیاز به زیبایی و این حرفا نیست😁 ی جورایی این حرفشون تبلیغات.

مگه بخیه زیبای میزنن ؟؟؟

سوال های مرتبط