مال منم زایمان اولم گفت برات بخیه داخل زدم ولی خدایی نمیخوام تبیلغ کنم یا اینکه طبیعی شدم بگم واقعا مثه اول بود حین رابطه حس تنگی بود دردداشتم
من زایمان اولم اصلا گشاد نشدم تغییری نداشت آنچنان با قبل این سری و نمیدونم دیگه
زیبایی که نه ولی بخبه زد تنگ شد
مال من حسابی تنگ شده
برای من دکتر موقر بخیه زد خداروشکر مثل اولش شد
من که زایمان اول بخیه خوردم تنگ نشدم دومی هم اصلا پاره نکردن که بخیه بخورم فعلا رابطه نداشتم ببینم داخل چه وضعیتی دارم🙈
بخیه زیبایی میگن بعدش خیلی اذیت داره واسه رابطه یا زایمان بعدی...
بخیه اگه از داخل بزنن تنگ میشه عزیزم ولی بازم بعدش باید بری هایفو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.