برامن تو بارداریم داده بود پریگمنتال بود اسمش نمیدونم دقیق
تو ظرف دارو بود رنگ ابی عکس خانم باردار وشیرده روش بود
کپسول نبودا قرص بود اندازه بند انگشت خیلی بزرگ بود
دکترم گفته بود بلافاصله بعد نهار با یه لیوان اب بخورم واگه تو گلوم گیر کرد از دفعه بعد نصف کنم
یعنی تنها مولتی بود که میتونستم بخورم و اذیت نداشت
عزیزم هر مولتی میخورم سریع بعد ناهار با دولیوان آب بخور معده ات اذیت نمیشه
من پدیا بست میدم راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.