۱۲ پاسخ

مادرای قدیم نه میدونستن روزای تخمک گذاری چیه وکِی هست ونه استرسی داشتن، بیخیال بودن وفقط اقدام میکردن، وخیلی آسون بچه دارمیشدن
استرس مهمترین دلیل باردارنشدنه که متاسفانه از ما دور نمیشه🥺

دعوا با مادرشوهر و خواهرشوهر داشتم اینقد شدید بود که حتی یادم نبود ۱۹ روز عقب انداختم

اولین قدم اینه که نیای تو گهواره

سوال منم هست

من شش ماه اقدام بودم دیگه مطمئن بودم ک مشکل دارم بیخیال شدم تا برم دکتر بیبی زدم الکی الکی مثبت شد

من اون ماهی که باردار شدم قصد کردم تا بعد موعدم بی بی چک نزنم نذری و مهمونی هم داشتم دنبال خرید و کارای نذریم بودم بچه و بارداری بیخیالش شدم همون ماه بی بی چکم مثبت شد ولی برام نموند سقط شد تو بیمارستانم بستری بودم همه بهم گفتن به زور نخواه بسپار بخدا و حکمتش انشالله برای شمام خیره خدا به ادم بچه میده فقط بچه سالم بده 🙏🏻

4 ماه اقدام و دق کردی؟؟
باید صبور باشی و شکرگذار
من بعد یه سال و نیم اقدام دیگه گفتم ولش شاید خدا نخواد به صلاحمه همون ماه هم بار کردیم کلی وسیله های سنگین هم بلند کردم اخرش دیدم باردارم

میدونی اقدام و اینا رو انجام بده ولی سعی کن خودتو مشغول کنی ک ذهنت درگیر بچه نشه هعی بهش فکر نکنی ک وای حامله میشم یا نه اینجوری کم کم بیخیال میشی ،ایشالا باردارم میشی ،سعی کن اصلا استرس نداشته باشی همینکه به بچه فکر کنی استرس میگیری ک استرس بده واقعا

بیشتر ازاینکه ادم بیخیال بشه باید ادم پیگیر بشه
ازمایش کامل خودت و همسرت بده و مشکلی اگه بود حلش کن
البته که دکترا میگن برای اکثر خانما یکسال طول میکشه تا رحم اماده بشه و اسپرم رو بپذیره
ایشالله که خدا بزودی بهت یه نی نی ناز بده

منم با بیخیالی کامل رابطه داشتم ، رفتم لیزرمو انجام دادم ،واکسن زدم و کلا بیخیال بودم ،که دیدم باردارم 😐😅

من ک عادت کردم به گهواره نمیتونم نیام ینی میامم ممکنه تاثیر داشته باشه؟

بسپر ب خدا نا امید نشو من همین کارو کردم بعد ۴سال باردار شدم یهویی بدون دوا دکتر

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شومبول طلا💙 مامان شومبول طلا💙 هفته بیست‌وسوم بارداری