کیان یسالو ۸ماهش بود قطع کردم
اره دیگه 2 سالگی بود الان روزی یه لیوان شیر گاومیش میدم بهش
خیلی وقته عزیزم….
بعد دو سالگی باید گرفته دیگ
من ۲سال قطع کردم بیشتر ازون ارزشی نداره جز خراب شدن فک و دندونا. نده بسه دیگه
شیر پاستوریزم متنفره لب نمیزنه ماست میدم عاشقه ماسته دکترگفت روزی یه پیاله ماست بخوره کافیه
خيلي وقت از ٢٠ماهگي
پسرم یکسال و ده ماه بود گرفتمش
پسر من خودش دیگه نخورد نه شیشه نه شیر خشک . شیر پاستوریزه میخوره بسته بندی . جاشو بلده هرچندتا بخواد بر میداره میخوره
۱ سال و ۱۰ ماهگی
از اون موقع ۱ لیوان شیر پاستوریزه
من هنوز قطع نکردم حتی میگن از این شیر پاستوریزه هم بهتره
آره عزیزم ۲۳ماهگیش قط کردم
نه دیگه راحت شدم
شما چطوری قطعش کردید با چه روشی
بله عزیزم دو سالگیش قطع کردم
اره یه ۴ماهی هست که قطع کردم .اصلش تا همون ۲ سالگیه دیگه.
آره عزیزم پسرم دو سالش شد قط کردم،بجاش شیر ماجان میدم،صبحها فقط
لیام یسال و ۷ ماه بود دیگه ندادم
اره من یک سال و نه ماه بود گرفتمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.