۱۰ پاسخ

منم موافقم اصلا هیچ دردی نداشتم با پمپ درد فقط اولین بار را رفتن
دکتر منم خیلی خوب بخیه زده جذبی بود

منم سر بچه اولم پمپ درد گرفتم عاااالی بود برا ای یکی هم گرفتم ببینم چطوره

من پمپ نگرفتم با شیاف اوکی بودم

دکترمم ک عشششششق بود بخیه جذبی زد برام

شاید باورتون نشه من اصلا چیزی بنام درد حس نکردم ک بخوام پمپ درد بگیرم ، تنها دردی ک داشتم فردای زایمان سردرد وحشتناک داشتم اونم با شیاف کنترل شد، بخیه درد نداشتم اصلاااااا راحت راه رفتم

چقدر بود قیمت پمپ درد؟؟

پمپ درد رو من اثر نداشت من داشتم میمردم از درد 🥲

منم‌میگیرم‌ اره و جذبی میگم بزنن

من پمپ درد لازمم نشد ولی بخیه جذبی رو قبول دارم مال من جذبی نبود الان جاش مونده

من می خوام بگیرم چقدر تاثیر داره من سر اولی نکرفتم خیلی درد خونریزی داشتم بعد تا کی تموم نمی شه تا صبح؟

سوال های مرتبط