اگه کسی بلده جواب بده‌ازمایش قند‌بارداریم خوبه؟؟؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

یکم پایینه عیبی نداره

سلام فقط قند ناشتات پایینه
سرما خورده بودی آزمایش دادی! گلبول سفید بالاست

قندت پایینه عزیزم

خوبه عالیه

قند خوبه عزیزم
نمیدونم چرا برا تو زده خیلی پایینه چون منم ۶۸ بود هم دکترم هم آزمایشگاه بهم گفتن مشکلی ندارم

ویتامین دی ات پایینه .

قندت پایینم هست

سوال های مرتبط

مامان مامان سومی مامان مامان سومی هفته سی‌ام بارداری
مامان آهو خانوم مامان آهو خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ارکان👼🧿💙 مامان ارکان👼🧿💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی