یکم پایینه عیبی نداره
سلام فقط قند ناشتات پایینه
سرما خورده بودی آزمایش دادی! گلبول سفید بالاست
قندت پایینه عزیزم
خوبه عالیه
قند خوبه عزیزم
نمیدونم چرا برا تو زده خیلی پایینه چون منم ۶۸ بود هم دکترم هم آزمایشگاه بهم گفتن مشکلی ندارم
ویتامین دی ات پایینه .
قندت پایینم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.