فردا میرم زایشگاه چی بگم که بستریم کنن؟

۶ پاسخ

اصلا این کارارو نکن بذار خودت دردت بگیره عزیزم هممون واقعا داریم اذیت میشیم دوس داریم زایمان کنیم ولی ایشالا ب موقش .بری اگ ب حرفت گوش کنن امپول فشار میزنن تادردات شروع شه بیشتراذیت میشی

برو بگو میخوام بزام خسته شدم 😂😂😂😂

ناشنا برو بگو بچم‌تکون نمیخوره
ازتم‌خواستن نوار قلب بگیرن گفتن برو چیز شیرین بخور برو و بیا الکی بگو خوردم

بگو بچم تكون نخورده

برو بگو سر گیجه حالت تهوع دارم 70/80 درصد جوابه برای بستری

وقتی درد نداری کجا میری. بزار دردت بگیره بعد. زایشگاه تا ۴ سانت نباشی بستری نمیکنن

سوال های مرتبط