اصلا این کارارو نکن بذار خودت دردت بگیره عزیزم هممون واقعا داریم اذیت میشیم دوس داریم زایمان کنیم ولی ایشالا ب موقش .بری اگ ب حرفت گوش کنن امپول فشار میزنن تادردات شروع شه بیشتراذیت میشی
برو بگو میخوام بزام خسته شدم 😂😂😂😂
ناشنا برو بگو بچمتکون نمیخوره
ازتمخواستن نوار قلب بگیرن گفتن برو چیز شیرین بخور برو و بیا الکی بگو خوردم
بگو بچم تكون نخورده
برو بگو سر گیجه حالت تهوع دارم 70/80 درصد جوابه برای بستری
وقتی درد نداری کجا میری. بزار دردت بگیره بعد. زایشگاه تا ۴ سانت نباشی بستری نمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.