مراقب خودت باش عزیزم❤️❤️
اذیتت میکنن آخه یعنی چی معاینه معاینه تند تند پشت سرهم هر نا بلددانشجویی برای یاد گرفتن کارش میاد معاینت ممیکنه
تا وقتی دردت دو سه دقیقه ای نشده بخدا نباید بری بیمارستان
وای منم ۴۰ هفتم ولی هنوز اونقدر دردام شدید نیست
ب حالت سجده لگنتو بچرخون و حرکت لانچ برو من ۲سانت بستری شدم چون راهم دور بود و با همین دوتا حرکت تو ۳ساعت شدم ۵سانت
من چهل هفته یک روزم بود اصلا درد نداشتم رفتم معاینه ۳ سانت باز بودم همونجا تو زایشگاه دوساعت بدون کوچک ترین پیاده رویی کردم دردام شروع شد یک ساعت درد کشیدم بعد زایمان کردم بچه دومم بود بدون بخیه زایمان طبیعی کردم البته میگن بچه پسر لیز ناکه
منم برخلاف اولیم که (تحرک نداشتم)چهل هفته ام شد یه سانتم بازنبودم.
اما این بار تو۳۸هفته۲سانت باز بودم.
خوشحال بودم ک بدون سوزن فشار دردم میگیره.باخیال راحت پیاده روی میکنم.اما یهو تو۳۸هفته بخاطراب دورجنین بستریم کردن..
از پله های همون بیمارستان استفاده کن آروم آرومم بری دوتا پله باهم بالا برو زودی باز میشه
ورزش برو تو حیاط ورزش کن من ی هفته دو درج باز بودم
منم مثل شما رفتم بیمارستان ۲ سانت بودم همونجا پیاده روی تند کردم چند ساعت بعد شدم ۶ سانت
ب دکترت بگو نامه بده
برو دو ساعت پیاده روی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.