دارم میرم زایشگاه چی بگم بستریم کنن؟

۶ پاسخ

گول نمی‌خورند چون کلی بررسیت میکنند

بگو میخوام بزام دیگه خسته شدم درش بیارین

به گفتن نیست معاینه میکنن ان اس تی میگیرن اگه انقباض باشه بستری میکنن جانم

معاینت میکنن اول ببینن دهانه رحمت بازه یا ن بعدش فک کنم اگ باز نباشه بت آمپول فشار میزنن

بگو بچم تکون نمیخوره خودشو سفت کرده.
من سر بچه اولم اینجوری شدم زایمان کردم فرداش.تکوناش کم شد.ضربانش تغییر کرد

دهانه رحمت باز هم هست یا نه؟!!فکر نکنم الان بستری کنن
میگن برو ۴۱ هفته بیا تا امپول فشار بزنیم

سوال های مرتبط

مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد