۱۸ پاسخ

اینک اومدی تو گهواره ساعت خوابشو اعلام کردی ام بی تاثیر نیست

بزرگتر که میشن هوشیارتر میشن، مدت خوابشون هم کمتر میشه.
دختر متم جدیدا تو این ماه نصف شبا بیدار میشه گشنش میشه..ـدر صورتی که از ۲ تا ۷ ماهگی ساعت ۱۲ شب که ۹٠میل شیر میخورد میخواد تا ۵:۳٠ ۶ صبح. اصلا شیر شبانه نداشت..
ولی از این ماه میدیدم بیدار میشه. منم مقدار شیرشو کردم ۱۲٠میل که سیرتر بشه بخوابه. البته گاهی اوقات چون روزا کمتر میخوابه یا گاهیم کلا نمیخوابه، شب زودتر مثلا ۱٠ ۱۱ میخوابه، و بعدش باز حدودا ۴ ۵ صبح بیدار میشه که طبیعیه! چون گشنش میشه.
ولی بازم باید سعی کنم ۱۱ ۱۲ اینا بخوره و بخوابه که نهایت ۶ صبح اینا بیدار بشه. دکترش گفت تا ۱۵٠میل هم میتونم بهش بدم! ۱۸٠میل هم از یکسالگی به بعد.

چجوری ۱٠ ۱۱ میخوابیده تا ۱٠ ۱۱ صبح؟؟ یعنی بینش بیدار نمیشده برا شیر؟؟؟ اخرشب غذا چی میخورده؟؟ یا اینکه شیر چند میل میخورده؟؟

پسر منم چند شبه اينجوريه ساعت ٢ شب بيدار ميشه تا صبح

تا بیدار شد سعی کن همونجوری خوابالو زود بخوابونیش

اوووو پسر تو تازه اینجوری شده بچه من از اول اینطوری بود

من چی بگم هشت ماهه تا هفت صبح بیدار و گریه

خوابشون کم کم
کم میشه
دیگ پسرت باید تو روز ۱۲ ساعت بیدار باشه حساب کن بیدار نگهدار یهو بخوابونش کم کم باید بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت روز بیدار باشه

میتونه علتش جهش رشدی باشه

😭😭😭😭۳ شبه نخوابیدم

وای دختر من هم نیم ساعت ۱۱ خوابید الان سرویسم کرده

خخخخ دختر من از اول اینجوریه الان به زور خوابوندمش😂😂😂

سلام گلم بچت چند کیلو است پسر منم چندروز دیگه نو ماهش کامل میشه

فقط من یه مشکلی دارم اگه کسی میدونه ممنون میشم راهنمایی کنه لطفا، چطور باید شیر شبو قطع کنم؟؟؟ تا شش ماهگی شیر مادر خورده الان دوماه و نیم شیر خشک میخوره

عزیژم دختر منم اینجوریه نگران نباش، بخاطر دندون دراوردنم هست، دخترم بیدار میشه ۳ نصفه شب میشینه با خودش حرف میزنه

درست میشه من تقریبا یک ماه زندگی نداشتم بابت این موضوع،اصلا وقتی میخوابوندمش میترسیدم،دقیقا،دختر من گاها شده بود ۱ میخوابید ۲ بیدار میشد تا ۵ صب🫠😐یه روز ۷ صب خوابیدیم...تازه بردیم با ماشین دورش دادیم بازم تو ماشین نخوابید من دیگه میخواستم خودمو بکشم،اومدم خونه شیرش دادم خوابید🤦‍♀️😐تحمل کن درست میشه،فکر کنم علتش دندون باشه

پسر منم ایام عید همین مدلی شده بود
۹شب میخوابید ۱۱شب بیدار میشد تا ۲ یا ۳ صبح و سرحال بود
دیگه بعد ایام عید که مهمونا رفتن دیگه خودمون تنها شدیم خود به خود خوب شد خوابش
چون همش شب نشینی داشتیم بچم خوابش بهم ریخته بود

دختر منم

سوال های مرتبط