الان یادم اومد یه مامانی روسی بود بچه ش پستونکی بود همسن دختر من .
تو کلیپ هاش دیدم بچه ش دوماه بود پستونک نداشت ،اما موقع خوابش شیشه شیر دستش بود و توش آب بود .و تو وعده غذایش دو بار صبح شب شیر خشک میداد و بچه یادم میاد کلا شیر خشکی بود .
و جای مکیدن پستونک شیشه شیر و آب میریخت میداد دستش موقع خواب
اشتباه منو نکن..اول شیشه رو بگیر ازش..چون وقتی از شیشه بگیری، واسه بیقراری بعدش بهش پستونک میدی میخوابه... بچه ی من بعد از اینکه از پستونک گرفتمش به شیشه شیر وابسته تررر شده😬😶
اول شیر....
پستونک بده چون شیشه رو بدی شدید وابسته پستونک میشه
بنظرم برا گرفتن شیر پستونک شاید بدرد بخوره
من پستونک و دادم
شیشه شیر و فکر کنم اصلا ندیم هم یادش نکنن
بنظرم اول پستونک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.