۸ پاسخ

الان یادم اومد یه مامانی روسی بود بچه ش پستونکی بود همسن دختر من .
تو کلیپ هاش دیدم بچه ش دوماه بود پستونک نداشت ،اما موقع خوابش شیشه شیر دستش بود و توش آب بود .و تو وعده غذایش دو بار صبح شب شیر خشک میداد و بچه یادم میاد کلا شیر خشکی بود .
و جای مکیدن پستونک شیشه شیر و آب می‌ریخت میداد دستش موقع خواب

اشتباه منو نکن..اول شیشه رو بگیر ازش..چون وقتی از شیشه بگیری، واسه بیقراری بعدش بهش پستونک میدی میخوابه... بچه ی من بعد از اینکه از پستونک گرفتمش به شیشه شیر وابسته تررر شده😬😶

اول شیر....

پستونک بده چون شیشه رو بدی شدید وابسته پستونک میشه

بنظرم برا گرفتن شیر پستونک شاید بدرد بخوره

من پستونک و دادم

شیشه شیر و فکر کنم اصلا ندیم هم یادش نکنن

بنظرم اول پستونک

سوال های مرتبط