۱۲ پاسخ

سالیغینان جانیممممم🌺🌺🌺

به سلامتی عزیزم به دل خوش و عاقبت بخیری برای هر دو ... تاریخ تولد منم دهم هست... دخملم هم ۱۸ هم به دنیا میاد

بسلامتی انشاالله❤️💕🌹

الهی به خوشی برگردین عزیزایِ من 😍😍😍💐

خوش بحالت انشالله سالمو سلامت بغلش بگیریی

ب سلامتی با همیم

بسلامتی عزیزم❤️

بسلامتی🥰

بسلامتی بری و‌برگردی عزیزم 😍
همراه نی نی نازت

ایشاالله بسلامتی نی نی تو بغل بگیری😍🥹

بسلامتی بری نی نی بغل کنی ،برای ما هم دعا کن

ان شاالله که سالم و سلامت و با خوشی برگردید خونتون، واس منم دعا کن منم هفته بعد چهارشنبه وقت سزارین دارم

سوال های مرتبط