۱۱ پاسخ

بسلامتی ان شاءالله نی نی رو بغل بگیری

بسلامتی عزیزم طبیعی یا سز؟ توهم مثل من ماشاءالله شکم‌نداری زیاد👌

شما تو ۳۷ هفته ۲۵۰۰ بود وزن نینی.؟؟

چند هفته چند روز میشی گلم تا سه شنبه؟

به سلامتی بغلش کنی عزیزم موقع زایمان واسه ماهم دعا کن

بسلامتی فارغ بشی عزیزم
گلم ترک برنداشتی؟

خوش بحالت

به سلامتی عزیزم ♥️🥹 منم سه شنبه زایمانمه😍

ای جونم چه خوبه شکمت برای هفته آخر😍😍

ایشالله صحیح و سالم زایمان کنیم همممون 💗

انشاءالله بخوشی عزیزم ♥✨🌹🎀

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۷ ماهگی
مامان 😍😍آرام 😍😍 مامان 😍😍آرام 😍😍 ۴ ماهگی
مامان رادین فسقلی مامان رادین فسقلی ۳ ماهگی