مامانا پودر لیدی میل چه طعمیش خوشمزه تره؟

رفلاکس

۹ پاسخ

موز
البته هر طعمی بخوری با شیر بخور حتما
با آب یا چیزای دیگه واقعا طعم افتضاحی داره

کاکائویی رو دوس داشتم من
با شیر قاطی میکردم یکم شبیه شیرکاکائو میشد و قابل تحمل تر میشد😅

سلیقه ایه من کاکایو برام قابل تحمل بود

وانیل یا موزشو بگیر

من کاکائویی میخوردم خوب بود

وانیلی گرفتم

توت فرنگیش

کاکائویی و موزیش

برای چی کاربرد داره؟

سوال های مرتبط