۶ پاسخ

یخورده کره بدش بخور

تا هفت روز فکرکنم طبیعیه
براش شیاف نصف کن بزار

چیزی نده طبیعیه .اگر مدفوع قبلیش سفت نبوده و شل بوده

دو قاشق چای خوری اب قند

قطره دایمتیکون از داروخانه بگیر ۵قطره بهش بده خوب میشه

اشکال نداره عزیزم متخصص اطفال میگفت تا 14 روز هم طبیعیه
وقتایی که شیر بیشترش داره جذب میشه و بچه وزن میگیره زیاد پی پی نمیکنه
مگر خدای نکرده اذیت باشه که ببرش دکتر به بچه 12 روزه هیچی نده
تازه من ماساژ شکم با روغن بچه هم بخاطر اینکه هنوز خیلی کوچولوعه بنظرم انجام نده یا خیلی بااحتیاط انجام بده

سوال های مرتبط

مامان هایلین کوچولو مامان هایلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان 🩷تودلی🩷 مامان 🩷تودلی🩷 ۳ ماهگی