من بچه دومم هست شکم تا حالا یکم اومده جلو په من چی بگم اگه به کسی نگم باردارم کسی متوجه نمیشه
منم قدم بلنده
مگه لباس تنگ بپوشم
یکم ازاد باشه کسی نمیفهمه
منم همینم تو خونه کلی شکم دارم بیرون میریم اصلا مشخص نیست😅
من توخونه لباسم بدم بالا اینقد بزرگ دیده میشه شکمم. اما وقتی میریم بیرون میگن شکم نداری. قدم۱۶۷هه.
اره توی قدم بلندا معمولا شکم دیرتر در میاد و مشخص میشه من خودم قدم کوتاهه شبی توپ قلقلی شدم🫤🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.