۲ پاسخ

یعنی چی گندم با قابلمه میپزه؟؟ با چی باید بپزه پس؟

آره ولی باید از قبل حبوبات رو خیس کنی تا نفخ روبگیری وزودتر بپزه .حتی گندم رو هم خیس کن

سوال های مرتبط

مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان گندم🩷 مامان گندم🩷 ۱۷ ماهگی