خانما این شربت و داخل یخچال باید بزارم؟

تصویر
۴ پاسخ

بیرون یخچال تا یک هفته. میتونی استفاده کنی داخل یخچال ده روز. روش نوشته قشنگ توضیح داده

اره حتما باید داخل یخچال باشه

بله حتما

بزاری ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان یوسف🤎بنیامین مامان یوسف🤎بنیامین ۸ ماهگی
مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی