منم امروز واژنم خیلی دردمیکنه دیشب ب زور خوابیدم
وایی نگم از درد کشاله ران و استخوان بیکینی🫠
روی نحوه ی نشستن دراز کشیدن بلند شدنت خیلی دقت کن ،لم نده به هیچ عنوان بشین پشتت بالش بزار پاهات کاملا رو زمین باشه،میخوای دراز بکشی اول بشین روتخت پاهاتو بیار بالا خم کن بعد به پهلو سر بخور سرتو بزار رو بالش ،میخوای بلندشی از حالت خوابیده هم اول دست مخالفتو به عنوان تکیه گاه بزار جلوت از دستت کمک بگیر به لگن فشار نیاد🥺
من گاهی از دردش گریه میکنم
دقیقا منم خیلی داغونم
برای هر حرکت ساده اذیتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.