منم همین بود دخترم یه مدت بهش راسیپ خیلی از احاظ وزن و اشتها خوب شد ولی بشدت رو اعصابش تاثیر گذاشت بداخلاق و پرخاشگر شد الان فهمیدم از راسیپ بوده دیگه ندادم بهش
پسر من ۳ کیلو دنیا اومد
کلا بچه ها تو نوزادی خوب وزن میگیرن ۷ ماه ب بعد کمتر الان پسر منم ۳سال و ۹ ماهشه به زور شده ۱۳ کیلو چند باری خواستم ببرم دکتر گفتن همین ک سالمه و مریض نیس خوبه ...قدشم بلند نیس دکتر میگه بچه ها رو نباید مقایسه کرد
قدش چنده؟؟؟هم وزن بچه من به دنیا اومده وزن پسرمم ۱۱
پسر منم بعد از واکسن ۶ ماهگی غذاش شد یک چهارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.