من همون لحظه بلندش میکنم
برمیدارم فوری..بعضی موقه هرکارمیکنم نمیزنه.میزارمش زمین ده دقیقه بعد دوباره بلند میکنم راحت میزنه
من اگه همون لحظه برندارمش دیگه آروغ نمیزنه
من بخاطر ریفلاکسش یکم نیمه نشسته نگهش میدارم بعد اروغ میگیرم
ده دقه بعد بلند میکنم .شیر بره پایین بعد .فورا بلند کنی بالا میاره شیرشو
دکتر میگف ده دقیقه بعد بلند کنین ولی من سریع بلند میکنم
چون هم بالا میاره اگه سرش بالاتر نگیرم
همینکه عادت داره بعد هر قلپ شیر خودش و منو به درودیوار بکوبه
نمیدونم این چه عادتیه
اگه نگهش دارم بالا میاره
سریع بلندش میکنم
من فورا بلندش میکنم چون شیر بالا میاره
باید زود بلندش کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.