چند هفته تا چند هفته مهلت آزمایش قند رو داریم؟
بهترین تایمش کی هست؟

۴ پاسخ

من۲۶هفته رفتم

تا ٢٨

من هنوز دکتر برام ننوشته

۲۴تا۲۸

سوال های مرتبط

مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۲ ماهگی
مامان قند عسلم🍭 مامان قند عسلم🍭 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Shh مامان Shh هفته سی‌ونهم بارداری