اوتمیل چجوری درست کنم؟

۲ پاسخ

یا هم با موز میتونین درست کنین ولی موز دیگ نیاز ب پخت نداره
جودوسر رو با آب بذارین بپزه ب قوام ک رسید زیرش رو خاموش کنید کره و موز له شده رو بهش اضاف کنید

سیب رو‌ رنده کنین با جو دو سر پرک و آب بذارید بپزه قوام ک اومد دیگ زیرش رو خاموش کنین کره بهش اضاف کنید مغزیجات هم میتونین بریزین روش

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ سالگی
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۹ ماهگی
مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۷ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان آقا رادمهر🩵 مامان آقا رادمهر🩵 ۱۷ ماهگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۷ ماهگی