سلام . اوتمیل خرما چجوری درست کنم؟

۲ پاسخ

من تو شیر میریزم خرما رو با جو دوسر می‌زارم یکم بپزه نرم میشه

یک لیوان شیر ،۳ عدد خرما له شده +۳ قاشق جو پرک بزار بپزه مرتب هم بزن
بعد ک لعاب داد
خاموش کن و بریز تو ظرف سرو

سوال های مرتبط

مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۷ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۹ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ سالگی
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی
مامان صدرا مامان صدرا ۹ ماهگی