۲ پاسخ

سیب و جوپرک و خرما بذار بپزه بعد یخ شد موز اضافه میکنم با پشت چنگال یا قاشق له میکنم میدم میخوره

من جو دوسرپرکه یکم میزارم بپزه بعدش خرما و موز اضافه میکنم و میکس میکنم

سوال های مرتبط