۴ پاسخ

چالش بی ادبی

اوتمیل هم جو پرک رو بزار با اب بپزه داخلش موز له کن یا سیب رنده کن. یا سیب رو بپز بزن. گلابی هم اگه تست کردی میتونی بریزی.

عدسی یک قاشق عدس را بذار خیس بخوره از شب قبل بعد بذار بپزه داخلش سیب زمینی بزن و آخرکار کره می تونی علاوه بر سیب زمینی هویج و کدو هم بریزی
اوتمیل: جو دو سر پرک را با آب یا شیر بذار بپزه و بعدش می تونی داخلش سیب پخته شده یا موز بریزی دیگه می تونی مغزیجات هم بهش اضافه کنی

من عدس رو از شب قبل میخیسونم، پیاز داغ درست میکنم، سیب زمینی هم رنده میکنم توش یه تیکه ماهیچه هم واسه تقویتش میندازم با عدس میذارم بپزه. اگه گوجه هم تست کردی میتونی پوره گوجه هم اضافه کنی. بعد که پخت ابش خیلی کم شد میکس میکنم غلظتش نثل ماست چکیده میشه تقریبا. اگه رفلاکسم نداره میتونی ابلیمو هم اضافه کنی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ سالگی