۲ پاسخ

من با جودوسر میپزم
گوشت با پیاز جدا بزار بپز
بعد جو دوسر هم بزار بپزه
بعد گوشت ریش ریش کن بریز توش
و با میکسز میکسش کن کره یا روغن زیتون بزن معرکه میشه

منم میخوام

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۰ ماهگی