طرز تهيه عصاره قلم و بهم ميگین خانما؟

۳ پاسخ

اینطوری

تصویر

بشورش قلمو بعد بزار تو قابلمه چدنی که قابلمه رو سیاه میکنه
بعد بزار ی ده دقیقه بپزه کثیفیاش دربیاد بریز بره دوباره بار بزار تا سر قلمو پر آب کن بزار ی ۸ الی ۹ ساعت بپزه قشنگ بعد آبشو با محتویات داخل قلمو ..همه رو میکش کن از صافی رد کن بریز تو قالب بزار ی نیم ساعت داخل فریزر بعد دربیار برش بده مربع مربع کن مثل ژله بعد دوباره بزار داخل فریزر بعد هر وعده ی تیکه بنداز تو غذاش

عزیزم. کامل بشورش. بزارش قابلمه. تا روش اب بریز. جوش که اومد. زیرش کم کن سر بزار روش. بزار ده ساعت بپزه. تمام و پروتیین و مواد معدنی و مغذی با پخت ارام هم خارج میشه. تمام خواصش هم میمونه داخلش. بعد بزار ظرف تا ببندع. بعد بسته بندی کن

سوال های مرتبط

مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی