۲ پاسخ

دکتر به من برنامه داد گفت میتونی بدی با روغن زیتون مثلا برای صبحانه

والا عزیزم من خودم از اول تابستون عدسی نخوردم
گرمه نمی‌چسبه بهم بخاطر همین به پسرمم ندادم تا ان شالله پاییز

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی
مامان مو قشنگ☺️💙🧸 مامان مو قشنگ☺️💙🧸 ۱ سالگی
مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۱۶ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی