۲ پاسخ

عدس من میزارم خیس میخوره با یه تیکه اهویج و سیب زمینی و پیاز و زردچوبه میپزم اخر سر بهش یکم کره اضافه میکنم و با پشت چنگال له میکنم بهش میدم
کوکوی مرغم سیب زمینی آبپز با مرغ پخته ریش ریش و تخم مرغ و زردچوبه ورز میدم تو کره یا روغن کنجد سرخ میکنم تو سرخ کنم میتونی بزاری
برای پنکیکم
تخم مرغ و شیر و کره ذوب شده و شیره انگور و ارد باهم مخلوط میکنم تو ماهیتابه تفلون میریزم حباب که زد برش میگردونم میتونی به جای شیر آب بریزی یا پودر مغزیجات و سویق و پودر سنجد و... بریزی
پوره میوه و کدوحلوایی ام میتونی بریزی فقط موقع پخت در ماهیتابه رو بزار تا مغز پخت بشه

آره من میدم
مثل عدسی خودمون درست میکنم ، فقط رب نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان مو قشنگ☺️💙🧸 مامان مو قشنگ☺️💙🧸 ۱ سالگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۱۱ ماهگی
مامان آیه🩷 مامان آیه🩷 ۱۰ ماهگی