عدس من میزارم خیس میخوره با یه تیکه اهویج و سیب زمینی و پیاز و زردچوبه میپزم اخر سر بهش یکم کره اضافه میکنم و با پشت چنگال له میکنم بهش میدم
کوکوی مرغم سیب زمینی آبپز با مرغ پخته ریش ریش و تخم مرغ و زردچوبه ورز میدم تو کره یا روغن کنجد سرخ میکنم تو سرخ کنم میتونی بزاری
برای پنکیکم
تخم مرغ و شیر و کره ذوب شده و شیره انگور و ارد باهم مخلوط میکنم تو ماهیتابه تفلون میریزم حباب که زد برش میگردونم میتونی به جای شیر آب بریزی یا پودر مغزیجات و سویق و پودر سنجد و... بریزی
پوره میوه و کدوحلوایی ام میتونی بریزی فقط موقع پخت در ماهیتابه رو بزار تا مغز پخت بشه
آره من میدم
مثل عدسی خودمون درست میکنم ، فقط رب نمیزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.