طرز تهیه اوتمیل رو میگن🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

۳ پاسخ

دستورش اینجا ھست

تصویر

جودوسرپرک با ابجوش بپز سراخر داخلش موز بریز
یا اگ باخرما سیب و... میخوای درست کنی داخل جودوسرپرک خرما سیب ... بریز

جودوسر رو بپز نرم ک شد بگیر
من با موز و خرما و ی وقتایی پودر گردو و سرلاک اماده همررو میریزم تو میکسر میدم ب نویان

سوال های مرتبط

مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان رقیه مامان رقیه ۱۲ ماهگی
مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 ۱ سالگی