۴ پاسخ

میتونیم شکلای مثل هم بکشی بگی اونایی ک مثل همنو ب هم وصل کن

من با دوقلوها تا ۱۱یا ۱۲ظهر میخوابیم خیلی بهم ریختست زندگیم چجوری درستش کنم

گلم درخواست دادم لطفا قبول بزن

من خیلی تنبلم خودم تاظهر میخوابیدیم هر دو ولی از دیروز ساعت ۱۰ونیم بیدارش کردم،امروز خودش بیدارشد،ببینم قسمت میشه فردا ۹ بیدارش کنم،پسر منم عاشق بازی های جدیده،ولی چیزی که تکراری باشه اصلا دوست نداره،رنگ ها و اشکال هندسی رو کاملا بلده به این بازی قطعا توجه نمیکنه حالا امروز انجامش میدم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۲ سالگی
سلام خانوم ها شب همگی بخیر

من این کتاب رو جمعه برای رایان خریدم اسمش بازی با سایه ها هستش
کتاب خوبیه
چند بار با رایان تمرین کرده بودم ولی وصل نمی‌کردم که چندبار ازش بپرسم
الان دیدم. دختر خواهر شوهرم آورده میگه نسیم جون ببین با رایان وصل کردیم گفتم تو وصل کردنی من میخواستم باهاش کار کنم چندبار میگه نه رایان گفت من خطاشو کشیدم
الان دارم نگاه میکنم ببینم چی به چیه چطوری وصل کردم دیدم چندتاش اشتباهه میگم الیانا آخه اشتباهه میگه هر چی رایان گفته من وصل کردم 😐😐 گفتم خسته نباشی
ولی با این حال خیلی خوبه ۹۰ درصدش درسته
وقتی هم ازش می‌پرسیدم اکثرا درست جواب میداد
خیلی خوبه اینجور کتاب ها حتما برای بچه ها بخرین و حوصله به خرج بدین باهاش کار کنین ،
روتین روزانه تون باشه با بچه ها از این کتاب های فکری کار کنین باهاشون
یه کتاب دیگه هم خریدیم اولین هزار کلمه من ، که دو زبانه هست الان فارسی هاشو باهاش کار میکنم بهش توضیح میدم ، بعدا هم برای آموزش زبان خوبه 😊😊📕📚📖
مامان Ariyan💕 مامان Ariyan💕 ۲ سالگی
سلام مامانا چه خبرا خوبید ❤️..
من در تلاش هستم که آریان رو از مابی بی بگیریم نمی‌دونم چیکار کنم چطور شروع کنم
حالا بهم میگن وقتی صبحا از خواب بیدار میشه ببرش دستشویی چون شبا تو خواب جیش می‌کنه مای بی بی هست صبحا که بازش میکنم چندبار میبرمش اصلا دستشویی نمیکنه اصلا روز میشه که از صبح تا عصر جیش نمیکنه وقتی میبرمش یه هم دقیقه نمیشینه سریع بلند میشه می‌دونم که الان وقت جیش کردنش هست برا پی پی هم می‌دونم میبرمش، اصلا دیگه دستشویی نمیکنه
الان هم هر چی بزرگتر میشه پی پی می‌کنه حالا درسته که مای بی بی هست ولی خیلی خونه بو میگیره برا شستنش هم سخته برا جیش هم باید همش مای بی بی باشه که مای بی بی میکنم با یه بار جیش کردن پر میشه اونم سریع بو میگیره با این وضعیت بخواد باز باشه که دیگه بدتر همه جا رو کثیف می‌کنه ..سخته این پروسه از مای بی بی گرفتن اگه حداقل یکم هم همکاری میکرد خوب بود ولی اصلا با این وضعیت که بنظرم تا سه سالگی باید مای بی بی باشه 😕