سلام دوستان
میگم.قد پسرم ۹۰ خیلی کمه نه؟؟

۹ پاسخ

پسر منم ۹۲ هست احتمالا کمه 😭

قد بچه بیشتر ژنتیکی هستش دیگه
به ساعت خوابم خیلییی بستگی داره ها بچه ها باید شب زود بخابن چون هورمون رشد ترشح میشه و رشد میکنن

پسر من ۹۲ هست با اینکه باباش ۱۸۵

قد تولدش
و قد پدرو مادر هم ربط داره

پسر من ۹۴ هست

شربت زینک و مولتی بده خیلی زود تاثیر میذاره
البته ژنتیک رو هم در نظر بگیرین

من 170هستم همسرم 185 دخترمم 98بود

بله قدش کمه البته به ژنتیکم بستگی داره اگه خودتون یا باباش قد کوتاهین نگران نباشید

پسر من ۹۴ گفت نرماله شما هم نرماله دیگه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مامان پرنسس ۳ سالگی